FIÓKKEZELÉSSEL KAPCSOLATOS ALAPISMERETEK

Jelszó visszaállítása


Ha elfelejtette a jelszavát, kérjen újat. A jelszót a profil biztonsági beállításai között is megváltoztathatja. A rendszergazdák nem állíthatják be és nem módosíthatják egy másik felhasználó jelszavát. Amikor egy rendszergazda hozzáad egy felhasználót, a felhasználó e-mailben kap egy hivatkozást, amelyre kattintva létrehozhat egy fiókot a saját e-mail-címével és jelszavával.

Jelszó visszaállítása

  1. Az accounts.autodesk.com webhelyen adja meg az e-mail címét, majd kattintson a Tovább gombra.
    Megjegyzés: Ha már rendelkezik fiókkal, de nem emlékszik a használt e-mail-címre, ne hozzon létre új fiókot. Vegye fel velünk a kapcsolatot a fiókja bejelentkezési adatainak megkereséséhez. Ha lehetséges, adja meg egy szoftver sorozatszámát, az előfizetéshez tartozó szerződésszámot vagy a rendszergazdája e-mail-címét, hogy megtalálhassuk a megfelelő fiókot.
  2. Kattintson az ELFELEJTETTE? hivatkozásra a Jelszó mező felett. Ekkor e-mailben megkapja a jelszó visszaállítására vonatkozó utasításokat. Ha nem kapja meg a jelszóvisszaállítási e-mailt, keressen a levélszemétmappában egy, a noreply@mail.accounts.autodesk.com e-mail-címről érkezett üzenetet, és adja hozzá az autodesk.com-ot megbízható e-mail-tartományként. Ha továbbra sem kapja meg az e-mailt, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

Jelszó módosítása

  1. Jelentkezzen be a fiókjába a profile.autodesk.com/security webhelyen.
  2. Kattintson a Jelszó mező szerkesztés ikonjára.
  3. Adja meg a jelenlegi és az új jelszót, majd kattintson a Mentés gombra.

Megjegyzés: Ha nem jelenik meg a jelszó szerkesztésének lehetősége, akkor a beállításokat a szervezete kezeli, és Ön korlátozott önkiszolgáló lehetőségekkel rendelkezik. Kéréseivel forduljon a szervezet informatikai vagy licencelési rendszergazdájához.


Need help?

Tell us about your issue and find the best support option.