FIÓKKEZELÉSSEL KAPCSOLATOS ALAPISMERETEK

Előfizetés megújítása


Az előfizetés megújítási beállításait az előfizetés megvásárlásának módja alapján kezelheti. Az Autodesken keresztül vásárolt előfizetések közül több automatikusan megújul. Bizonyos esetekben azonban csak manuálisan újíthatja meg az előfizetését. Ha felügyelt környezetben dolgozik, a megújításokat a szerződéskezelője, a vásárló vagy az elsődleges rendszergazda hajthatja végre.


Az alábbiakban néhány tudnivalóról olvashat az előfizetések megújításával kapcsolatban:

  • Megújítási díjszabás – Ha az előfizetés lejárata előtt újítja meg előfizetését, fenntarthatja a különleges megújítási díjszabást. A megújítási ár általában 10%-kal alacsonyabb* az új előfizetések szokásos áránál (a havi előfizetésekre ez nem érvényes).
  • Próbaverziós előfizetések – A próbaverziós szoftverek előfizetése nem újítható vagy hosszabbítható meg. A termék további használatához előfizetést kell vásárolnia. További információ: Próbaverzió átváltása előfizetésre.
  • Lejárt előfizetések – A lejárt előfizetések nem indíthatók újra. A szoftverekhez és szolgáltatásokhoz való hozzáférés megújításához online vagy egy hivatalos Autodesk-partnertől vásárolhat új előfizetést.
  • Az előfizetés időtartamának módosítása – Egyes régiókban módosíthatja az előfizetés időtartamát (például havi előfizetésről éves előfizetésre) az Autodesk Account-fiókban vagy az ügyfélszolgálathoz fordulva. Ha egyik lehetőség sem érhető el, hagyja lejárni az eredeti előfizetést, és vásároljon egy újat, más időtartammal.

Automatikus megújítás

Annak érdekében, hogy a megújítás sikeres legyen a megújítás dátumán, az ismétlődő fizetési módnak érvényesnek kell lennie, és be kell kapcsolni az automatikus megújítást.

  1. Jelentkezzen be a fiókjába.
  2. Az előfizetések listájában válasszon ki egy terméket az előfizetés részleteinek megnyitásához és a nyilvántartott fizetési mód áttekintéséhez.
    Ha megjelenik a Kezelés gomb, tekintse meg az alábbi, Megújítás módosítása a megrendelés száma alapján című szakaszban ismertetett lépéseket.
  3. Kattintson az Automatikus megújítás bekapcsolása gombra annak biztosításához, hogy a megújítás feldolgozása megtörténjen a megújítás dátumán.
  4. A módosítás végrehajtásához kövesse az utasításokat.

Megújítás módosítása a megrendelés száma alapján

Bizonyos esetekben megjelenik a Kezelés gomb, amikor kiválaszt egy termék-előfizetést. Keresse meg a megrendelés számát az eredeti megrendelést visszaigazoló e-mailben, és kövesse az alábbi lépéseket:

  1. Jelentkezzen be a fiókjába, és a terméknél kattintson a Kezelés gombra a Megrendelés keresése oldal megnyitásához.
  2. Adja meg a megrendelés számát és jelszavát. Kattintson a Keresés gombra.
    Megjegyzés: Ha a megrendelés számát a rendszer előre kitölti, előfordulhat, hogy a szám helytelen. Ellenőrizze, hogy a megrendelés száma megegyezik-e a visszaigazoló e-mailben megadott számmal. Ha elfelejtette a megrendelés jelszavát, kattintson a Megrendelés keresése oldal alján található, új jelszó beállítására szolgáló hivatkozásra.
  3. Kattintson az Automatikus megújítási terv kezelése lehetőségre.
  4. Válassza a Be lehetőséget az automatikus megújítás engedélyezéséhez, vagy a Ki lehetőséget a kikapcsolásához. A megújítás feldolgozása a megújítás dátumán történik.

Ha nem tudja elérni a Megrendelés keresése oldalt a fiókjából, használja az alábbi hivatkozások valamelyikét, a régiótól függően. A hivatkozás az eredeti megrendelést visszaigazoló e-mailben is elérhető.

Manuális megújítás

Egyes esetekben manuálisan kell megújítania az előfizetését vagy a megrendelését (például ha a fizetéshez Alipayt, Konbinit vagy banki átutalást használ). A lejárat előtt 90 nappal az Autodesk Account-fiókban láthatók a megújítási lehetőségek. Egy e-mailt is kap, amely értesíti, hogy megújíthatja az előfizetését.

 

Az elérhető megújítási lehetőségek megtekintése a fiókban:

  1. Jelentkezzen be a fiókjába, és kattintson a Számlázás és megrendelések > Előfizetések és szerződések lehetőségre.
  2. Az előfizetések listájában válasszon ki egy terméket a megújítási lehetőségek megtekintéséhez.
  3. Tegye az alábbiak valamelyikét:
    • Ha lehetősége van online elvégezni a megújítást, kattintson a Megújítás gombra. A megújítást a rendszer hozzáadja a kosarához, amelyben áttekintheti a díjszabást, és végrehajthatja a vásárlást.
    • Ha hivatalos Autodesk-partnertől vásárolt, megjelennek a partner kapcsolattartási adatai. A megújításhoz lépjen kapcsolatba közvetlenül a partnerrel. Hivatalos Autodesk-partnere közvetlenül Önnel is felveheti a kapcsolatot a megújítási lehetőségekkel kapcsolatban.

A szoftverekhez való hozzáférés elvesztésének elkerülése és a különleges megújítási díjszabás megőrzése érdekében újítsa meg előfizetését a lejárat dátuma előtt.

Megújítási árakra vonatkozó kizárások

A különleges megújítási árazás az Autodesk ajánlott fogyasztói árain alapul (a vonatkozó adók nélkül), és egyes termékekre, kedvezményekre, promóciókra és havi előfizetésekre nem vonatkozik. A különleges megújítási árak a következő termékekre nem vonatkoznak:

  • Arnold
  • Assemble
  • AutoCAD Inventor LT Suite programcsomag
  • AutoCAD LT with CALS Tools
  • AutoCAD Web
  • Build
  • Fusion 360 with EAGLE Standard
  • ShotGrid
  • Takeoff

Megjegyzés: A kizárások köre bármikor megváltozhat.

*A különleges megújítási árazás az Autodesk normál meghirdetett díjszabásán alapul (a vonatkozó adók nélkül), és a kedvezményekre, promóciókra és havi előfizetésekre nem vonatkozik. A megtakarítás mértéke a valutaárfolyam-ingadozás hatásának függvényében változhat. Ha forgalmazón keresztül újítja meg előfizetését, az ár változhat, mivel az Autodesk-forgalmazók szabadon határozhatják meg saját áraikat.


Segítségre van szüksége?

Ossza meg velünk problémáját, és találja meg a legjobb támogatási lehetőséget.