Egyes esetekben manuálisan kell megújítania az előfizetését vagy a megrendelését (például ha a fizetéshez Alipayt, Konbinit vagy banki átutalást használ). A lejárat előtt 90 nappal az Autodesk Account-fiókban láthatók a megújítási lehetőségek. Egy e-mailt is kap, amely értesíti, hogy megújíthatja az előfizetését.
Az elérhető megújítási lehetőségek megtekintése a fiókban:
- Jelentkezzen be a fiókjába, és kattintson a Számlázás és megrendelések > Előfizetések és szerződések lehetőségre.
- Az előfizetések listájában válasszon ki egy terméket a megújítási lehetőségek megtekintéséhez.
- Tegye az alábbiak valamelyikét:
- Ha lehetősége van online elvégezni a megújítást, kattintson a Megújítás gombra. A megújítást a rendszer hozzáadja a kosarához, amelyben áttekintheti a díjszabást, és végrehajthatja a vásárlást.
- Ha hivatalos Autodesk-partnertől vásárolt, megjelennek a partner kapcsolattartási adatai. A megújításhoz lépjen kapcsolatba közvetlenül a partnerrel. Hivatalos Autodesk-partnere közvetlenül Önnel is felveheti a kapcsolatot a megújítási lehetőségekkel kapcsolatban.
A szoftverekhez való hozzáférés elvesztésének elkerülése és a különleges megújítási díjszabás megőrzése érdekében újítsa meg előfizetését a lejárat dátuma előtt.