FIÓKKEZELÉSSEL KAPCSOLATOS ALAPISMERETEK

Fizetési mód módosítása


Az automatikusan megújuló előfizetések fizetési lehetőségei közé tartozik a hitelkártya, a PayPal, illetve a banki átutalás (ACH, BACS vagy SEPA). Meglévő fizetési mód nem szerkeszthető és nem törölhető. A fizetési módtól függően helyette hozzáadhat egy új módot, és beállíthatja azt alapértelmezett fizetési módként, vagy lemondhatja az előfizetést, és az új móddal újra megvásárolhatja.


A fizetési mód módosítása

  1. Jelentkezzen be a fiókjába.
  2. A Számlázás és megrendelések > Előfizetések és szerződések területen válasszon ki egy terméket az előfizetés részleteinek megnyitásához.
  3. A Fizetés szakaszban kattintson a Szerkesztés gombra.
    Megjegyzés: Ha megjelenik a Kezelés gomb, tekintse meg a következő eljárást: Fizetési mód módosítása a megrendelés száma alapján.
  4. Adja meg az új fizetési adatokat, majd kattintson a Mentés gombra.

Fizetési mód módosítása a megrendelés száma alapján

  1. Jelentkezzen be a fiókjába.
  2. A Számlázás és megrendelések > Előfizetések és szerződések területen válasszon ki egy terméket az előfizetés részleteinek megnyitásához.
  3. Kattintson a Kezelés gombra a Megrendelés keresése képernyő megnyitásához.
  4. Adja meg a megrendelés számát és jelszavát. További információ a megrendelés számának megkeresésével kapcsolatban: Megújítás módosítása a megrendelés száma alapján.
  5. Kattintson az Automatikus megújítási terv kezelése lehetőségre.
  6. A Felhasználói fiók adatai szakaszban kattintson a számlázási cím alatt található Szerkesztés gombra.
  7. Kattintson az Új fizetési mód hozzáadása elemre, és adja meg a kártyával vagy a számlával kapcsolatos adatokat.
  8. Kattintson a Küldés gombra.
  9. Ha az új kártyát alapértelmezett fizetési módként szeretné beállítani, kattintson a Mentés előfizetéshez lehetőségre.

Fizetési hibák elhárítása

Ha hiba történik egy fizetésnek az Autodesk Account-fiókban történő feldolgozása során, ellenőrizze az alábbiakat:

  • Kártyaszám és lejárati dátum – Biztonsági okokból nem tekintheti meg és nem szerkesztheti a meglévő kártyaadatokat. Ha rossz kártyaadatokat adott meg, vagy a kártyája lejárt, válassza a Kártya hozzáadása lehetőséget a kártyaadatok újbóli, új fizetési módként történő megadásához. Ellenőrizze, hogy a kártyaszám és a lejárati dátum helyes-e.
  • Név és számlázási cím – Ellenőrizze, hogy a név és a számlázási cím megegyezik-e a fizetési szolgáltatónál nyilvántartott adatokkal.
  • Vásárlási korlátok – Egyes bankok korlátozhatják, hogy Ön mennyit költhet egy adott vásárlásra vagy egy adott napon. Előfordulhat, hogy a bank akkor sem engedélyezi a terhelést, ha a szükséges összeg rendelkezésre áll. Ha ez a helyzet áll elő, hívja fel a bankját. Kérje meg a bankot, hogy engedélyezze a terhelést, vagy érdeklődjön az online vásárlásra vonatkozó szabályzatairól.

Segítünk

A forrásanyagaink segítségével megtalálhatja a probléma megoldásához szükséges termékdokumentációt és hibaelhárítási cikkeket. Ha elakad, előfizetése révén kapcsolatba léphet egy ügynökkel.