Az Autodesk Account-fiókban a rendszergazdák a szükséges gyakorisággal megadhatják és megszüntethetik a termékekhez és szolgáltatásokhoz való hozzáférést. A hozzárendelések háromféleképpen végezhetők el:
- Termék szerint. A rendszergazdák termékeket választanak ki, és felhasználókat rendelnek hozzájuk.
- Felhasználó szerint. A rendszergazdák felhasználókat választanak ki, és termékeket rendelnek hozzájuk.
- Csoportonként. A rendszergazdák csoportokat hoznak létre, és a teljes csoporthoz rendelnek hozzá termékeket.
Megjegyzés: A klasszikus felhasználókezelést használó rendszergazdák csak felhasználó szerint végezhetik el a termékek és szolgáltatások hozzárendelését, illetve a hozzárendelés megszüntetését. Lásd: Termékek és szolgáltatások hozzárendelése és hozzárendelésének visszavonása a klasszikus felhasználókezelésben.
Megjegyzés: Az elsődleges, másodlagos és SSO-rendszergazdák megadhatják és megszüntethetik a felhasználók hozzáférését. A rendszergazdák szerepköreivel kapcsolatos további információért lásd: A Felhasználókezelési rendszergazdai szerepkörök.