RENDSZERGAZDA

Használati jelentések készítése – GYIK


Gyakran ismétlődő kérdések (GYIK)

Mit értünk használat alatt?

A használat a termék elindításakor kezdődik, és a rendszer rögzíti. A használat akkor áll le, amikor a terméket bezárja. A használat a termékhasználat napjainak száma alapján van megadva. 

 

Sophie például hétfőn este, 19 órakor indítja el az AutoCAD programot. Kedden délután, 17 órakor bezárja az AutoCAD-et. A rendszer a hétfői használatot egy napi használatként rögzíti (ha Flex-tokeneket használ, csak egy napi tokenhasználat lesz felszámítva). A rendszer a keddi használatot nem számítja hozzá, mert a felhasználó 24 órán belül bezárta a terméket. Ha Sophie többször is elindítja az AutoCAD-et abban a 24 órás időszakban, a használatot továbbra is csak a hétfői napra vonatkozó jelentés fogja tartalmazni. 

Mi történik, ha véletlenül indítok el egy terméket? A használat ekkor is szerepelni fog a jelentésben?

Ha egy terméket öt percnél rövidebb ideig futtat, azt a rendszer nem számítja bele a napi használatba és a felhasználószámba. Ha Flexet használ, a jelentésben 0 felszámított token fog szerepelni.  

Miért szerepel a nulla tokenhasználat a jelentésben?

A termék bizonyos szolgáltatásai aktiválják a termékhez való hozzáférést. Bár a rendszer a használatot a használt termékek és a felhasználói mérőszámok alapján számítja, nem lesz egyetlen token sem felszámítva.

Hogyan jelennek meg az egyes, általam kiválasztott időtartományok a jelentésben?

Az egyes kiválasztott tartományok az aktuális hónapban és az aktuális hónapot megelőző hónapokban eltelt napokat tartalmazzák. Ha például december 9-én a legutóbbi 12 hónapot választja, a jelentés 9 napot és az azt megelőző 11 hónapot tartalmazza. 

Mi történik, ha nincs internetkapcsolatom?

Ha Flex-tokeneket használ, a legutóbbi bejelentkezést és az internetről való leválasztást követően legfeljebb 24 órán át hozzáférhet a termékekhez. A 24 órás időszak után a termékek nem fognak működni. Ha egyfelhasználós előfizetési csomaggal rendelkezik, a legutóbbi bejelentkezést és az internetről való leválasztást követően legfeljebb 30 napig férhet hozzá a termékekhez. 

Mit jelent a használati jelentésekben az „Utolsó feldolgozás ideje“?  

Ez azt a dátumot és időpontot jelenti (a helyi időzóna szerint megjelenítve), amikor a használati jelentés legutóbb frissítve és rögzítve lett az Autodesk Account-fiókban.

Miért nem látom a megfelelő jelentésadatokat?

A jelentésadatok a következő okokból lehetnek pontatlanok:

  • Ha előfizetett egy önálló termékre és egy iparági gyűjteményre, amelyek ugyanazt a terméket tartalmazzák, ugyanazon szerződés keretében.

  • Ha több felhasználó ugyanazt a felhasználónevet és jelszót használja egy termék eléréséhez. Győződjön meg arról, hogy minden felhasználó hozzá van rendelve egy termékhez az Autodesk Account-fiókban, és a saját e-mail-címével és jelszavával jelentkezik be. 

Milyen termékek állnak rendelkezésre a használati jelentések készítéséhez?


Need help?

Tell us about your issue and find the best support option.