FIÓKKEZELÉS RENDSZERGAZDÁK SZÁMÁRA

Forgalmazói információk frissítése


Csak a szerződéskezelők frissíthetik a forgalmazói információkat. Az új forgalmazónak aktív Autodesk-partnernek kell lennie.

 

Ha a forgalmazót az előfizetés időtartamának lejárta előtt módosítja, az új forgalmazó fiókszámának (CSN) megadásával igényeljen frissítést a fiókjában.

 

Ha több forgalmazója van, ez a frissítés az összes forgalmazói információt lecseréli. Ha több forgalmazója van, és csak egyet szeretne frissíteni, forduljon a támogatáshoz. 


A forgalmazó módosítása

  1. A fiókszám megtekintéséhez lépjen kapcsolatba az új forgalmazóval. 
    Megjegyzés: Előfordulhat, hogy az Autodesktől már kapott egy e-mailt az új forgalmazó információival.

  2. Jelentkezzen be Autodesk Account-fiókjába a manage.autodesk.com webhelyen, és kattintson a Számlázás és rendelések > Előfizetések és szerződések lehetőségre.

  3. A Műveletek legördülő menüben válassza a Forgalmazói információk frissítése lehetőséget.

  4. Adja meg az új forgalmazó fiókszámát, majd kattintson a Keresés gombra. 

  5. Ellenőrizze, hogy a megfelelő forgalmazó jelenik-e meg, majd kattintson a Tovább gombra.

  6. Ellenőrizze a frissítéseket, majd kattintson az Elküldés gombra.

  7. A jóváhagyási ablak bezárásához kattintson a Kész gombra. Legalább egy órába telhet, amíg a frissítések megjelennek a fiók Szerződés részletei területén.

Megjegyzés: A Forgalmazói információk frissítése lehetőség nem érhető el, ha:

  • A szerződése automatikusan megújuló.

  • A Token Flex keretében vállalati üzleti megállapodással rendelkezik.

  • A szerződése lejárt, vagy 90 napon belül le fog járni. 


Need help?

Tell us about your issue and find the best support option.