Technikai támogatás

A szükséges szakértelem karnyújtásnyira

Vállalkozása kivirágozhat, ha rendelkezésre állnak a megfelelő szoftvertámogatási szolgáltatások. Az Autodesk Subscription ezért lehetővé teszi, hogy igényei szerint válasszon technikai támogatási szintet – akár a közösségi fórumok oktatóanyagaira, akár kijelölt támogatási szakértőkre van szüksége.

Subscription ügyfelek

Subscription szoftverkövetésének kezeléséhez jelentkezzen be most.

BEJELENTKEZÉS MOST

Válassza az Önnek megfelelő támogatást

Az Autodesk Subscription tartalmazza az általános támogatás valamennyi szolgáltatását. Ha több segítségre van szüksége, válassza a haladó vagy a vállalati prioritású támogatási tervet.

Technikai támogatási szintek

A Subscription szoftverkövetés része

Subscription kiegészítés

A szoftverkövetés része a csomagok Ultimate kiadásaiban*

Subscription kiegészítés

Online támogatáshoz

Telefonos támogatáshoz

Vállalati ügyfelek számára

Mit tartalmaz:

  • Telepítési és konfigurációs hibaelhárítás
  • Online tudásbázis oktatóanyagokkal, képzési videókkal és Autodesk technikai megoldásokkal
  • Webes támogatás
  • Gyorsított közösségi fórumos támogatás

Mit tartalmaz:

Általános támogatás, valamint:

  • Hétköznapokon a nap 24 órájában elérhető korlátlan elsőbbségi telefonos támogatás angol nyelven
  • Telefonos támogatás számos helyi nyelven a helyi nyitvatartási idő alatt
  • Távoli asztalos segítségnyújtás
  • Az alkalmazásprogramozási felületre (API) vonatkozó támogatás elérése
  • Lehetőség a kérdések felterjesztésére a közösségi támogatási fórumokról az Autodesk vállalat felé
  • Személyre szóló webes képzési előadások elérése

Mit tartalmaz:

Haladó támogatás, valamint:

  • A hét minden napján napi 24 órában elérhető telefonos támogatás az 1-es súlyosságú problémákhoz, hétköznapokon a nap 24 órájában elérhető támogatás minden egyéb problémához
  • Kijelölt támogatási fiókkezelő (SAM), aki koordinálja, felgyorsítja és kezeli a szolgáltatási és támogatási igényeket
  • Kijelölt hozzárendelt támogatási szakértő (DSS), aki gyors megoldást talál a technikai problémákra, minimalizálva ezzel az állásidőt
  • Proaktív támogatási szolgáltatások
  • Éves ütemterv megbeszélése a termékekért felelős csapatokkal
  • Együttműködési lehetőség a felelős vezetőséggel
  • Lehetőség a béta programokban való részvételre
  • Autodesk fejlesztői hálózat (ADN) szakmai tagság
  • Korlátlan számú megnevezett hívó
  • Az 1-es súlyosságú problémák megoldása a korábbi verziókban


Maintenance Subscription vásárlása

A Maintenance Subscription szoftverkövetést, illetve az új szoftverlicencet online áruházunkból vagy egy Autodesk forgalmazótól is megvásárolhatja. Maintenance Subscription hozzáadásához egy létező licenchez vegye fel a kapcsolatot egy forgalmazóval.

Subscription vásárlása online (angol)

Forgalmazó keresése

*Bizonyos kivételek vannak érvényben. Ellenőrizze a termék elérhetőségét.

Megjegyzés: Előfordulhat, hogy nem minden szoftverkövetési előny érhető el minden termékhez vagy szolgáltatáshoz minden nyelven és/vagy földrajzi területen. A szoftverkövetési programok az érvényes Autodesk Subscription szerződési feltételek (angol) és/vagy Autodesk szolgáltatási feltételek (angol) hatálya alá esnek.