Asset 12 Asset 10 Asset 15 Asset 15 autodesk_icon_font_04_06_16_kl Asset 11 autodesk_icon_font_04_06_16_kl autodesk_icon_font_1_18_17_start_over-01

Keyboard ALT + g to toggle grid overlay

Előfizetők előnyei

Előfizetők előnyei

Az Autodesk-termékekre való előfizetés a legújabb tervezési, mérnöki és szoftvereszközök elérésének és kezelésének legrugalmasabb és legköltséghatékonyabb módja.

Az összes termék megtekintése

Már előfizető?

Jelentkezzen be a megújításhoz vagy a fiókja használatához.

Megújítás egy forgalmazónál

AZ ELŐFIZETÉSSEL JÁRÓ SZOLGÁLTATÁSOK

Az egyének, csapatok és vállalatok minden korábbinál több lehetőséggel rendelkeznek

A vállalkozásának méretétől függetlenül (kis-, közép- vagy nagyvállalat) az Autodesk biztosítja a rugalmasságot, hogy kiválaszthassa az üzleti igényeinek legmegfelelőbb előfizetési lehetőséget.

Rugalmas időtartamok

A havi, negyedéves*, éves és többéves előfizetési lehetőségekkel most minden eddiginél könnyebb hozzáférni az Autodesk szoftvereihez.

  • Csak arra az időre fizet a szoftverekért, amíg szüksége van rájuk
  • Jobban kezelheti a változó szoftvereket és költségvetési igényeket
  • A szoftverköltségeket elszámolhatja projektalapon is
  • Jelentős induló befektetés nélkül is kipróbálhatja az új eszközöket

Egy- és többfelhasználós hozzáférési lehetőségek

  • Egyfelhasználós hozzáférés – akkor a legjobb választás, ha a szoftverre csak egy személynek van szüksége
  • Többfelhasználós hozzáférés* – azokban az esetekben ideális, ha több személynek kell a szoftverlicenceken osztoznia
  • *Ez a lehetőség online vásárlás esetén nem érvényes, és kizárólag hivatalos forgalmazókon keresztül érhető el.

Hozzáférés a legújabb szoftverekhez

Az előfizetés azonnali hozzáférést biztosít a termékek legújabb kiadásaihoz és fejlesztéseihez.

  • Növelheti a termelékenységet a legfrissebb technológiák használatával, és nem kell megvárnia a fő termékkiadásokat
  • Szoftvereit azonnal frissítheti, vagy kiválaszthat egy, az egész csapata számára megfelelő időpontot erre.
  • Számos előfizetéses asztali termék (azaz amelyek esetében a szoftver a számítógépen, és nem a felhőben fut) szintén biztosít hozzáférést az Autodesk felhőszolgáltatásaihoz, például a nagy számításigényű renderelési szolgáltatáshoz

A frissítésekkel és kiadásokkal kapcsolatos további információk (angol nyelvű)

Az összes felhőszolgáltatás megtekintése

További információk a felhőszolgáltatásokról (angol)

Technikai támogatás

Hadd segítsünk problémái gyors megoldásában. Minden előfizető hozzáfér a következőkhöz:

  • Az Autodesk támogatási szakemberei – Előre egyeztetett hívás, online csevegés (korlátozott rendelkezésre állással) vagy e-mail útján fordulhat hozzánk
  • Távoli asztalos segítségnyújtás – Biztonságos gyakorlati hibaelhárítást vehet igénybe
  • Online források – Hozzáférhet tudásbázisunkhoz, amely súgódokumentumokat, oktatóanyagokat és -videókat, továbbá közösségi támogatási fórumokat foglal magában

Bárhonnan használhatja szoftvereit, és elérheti a korábbi verziókat

Felügyeleti eszközök

Az Autodesk-termékekre történő előfizetés egyszerűsített szoftvertelepítést és még jobb felhasználókezelési élményt biztosít, így Ön a tervezésre és az alkotásra összpontosíthat, és nem kell a szoftver miatt aggódnia.

A könnyen használható felügyeleti eszközök lehetővé teszik, hogy Autodesk-fiókjából egyszerűen és hatékonyan kezelje szoftverlicenceit, a munkahelyeket, valamint azok használatát.

További információ a felügyeleti eszközökről (angol nyelvű)

  • Gyakran ismétlődő kérdések

    Csatlakoznom kell az internethez az asztali szoftverem előfizetésének használatához?

    A legtöbb előfizetéses asztali termékünk esetén nincs szükség internetkapcsolatra a szoftver használatához. A szoftver a számítógépen, és nem a weben fut. Azonban 30 naponta csatlakoznia kell az internethez, hogy frissíthessük szoftverét és megerősíthessük, hogy az előfizetés továbbra is aktuális. A szoftverek telepítéséhez és aktiválásához internetkapcsolatra van szükség.

    Bizonyos szoftvertermékek olyan felhőszolgáltatásokhoz is hozzáférést biztosítanak, amelyek nincsenek a számítógépére telepítve. Ezek közé tartoznak egyes választható szolgáltatások is, mint például a felhőalapú renderelés, a csoportmunkaeszközök és a biztonságos tárhely. Olyan termékek is szerepelnek az ajánlataink között, amelyek csak felhőszolgáltatásként érhetők el. A felhőalapú termékekhez internetkapcsolatra van szükség.

    Értesítenek e-mailben, mielőtt az előfizetésem automatikusan megújulna?

    Igen, éves és többéves időtartamok esetén e-mailben értesítjük az automatikus megújítás dátuma előtt. Havi megújítás esetén nem küldünk e-mail értesítést.

    Lemondhatom az előfizetésemet a lejárata előtt?

    Az online áruházban vásárolt termékek vagy szolgáltatások esetében bármikor lemondhatja az előfizetést. Ha a vásárlástól számított 30 napon belül mondja le előfizetését, a teljes árat visszatérítjük. Az Autodesk-fiók oldalán módosíthatja a megújítási beállítását, hogy az előfizetése ne újuljon meg automatikusan. Teljes körű hozzáférése lesz a szoftverekhez és szolgáltatásokhoz, amíg előfizetése le nem jár.

Azon ügyfelek, akik már korábban megvásárolták állandó licencüket Maintenance Subscription követéssel együtt (új neve: Maintenance Plan követés), továbbra is élvezhetik a korábban nyújtott előnyöket.

Előfordulhat, hogy nem minden előfizetési előny érhető el minden termékhez vagy szolgáltatáshoz minden nyelven és/vagy földrajzi területen. Az előfizetési programok az érvényes Autodesk előfizetési feltételek és/vagy Autodesk szolgáltatási feltételek hatálya alá esnek.