Asset 12 Asset 10 Asset 15 Asset 15 autodesk_icon_font_04_06_16_kl Asset 11 autodesk_icon_font_04_06_16_kl autodesk_icon_font_1_18_17_start_over-01
  • Magyarország

    Átirányítottuk a helyi webhely megfelelő oldalára, ahol a helyi árakat és promóciókat láthatja, és vásárolhat az online áruházban.

    Stay on our U.S. site

Keyboard ALT + g to toggle grid overlay

Termékek összehasonlítása

Maya és Maya LT

Fedezze fel a különbségeket a Maya és a Maya LT szoftverek között.

Termékek összehasonlítása

Az alapértelmezett termék nem törölhető az összehasonlításból.

Válasszon egy másik terméket, mielőtt törli ezt a terméket az összehasonlításból.

Kiválasztotta a maximálisan összehasonlítható számú terméket. Töröljön egy terméket az összehasonlításból, mielőtt másikat választana.

Termékek

Átfogó 3D animációs, modellezési, szimulációs és renderelési szoftver.

Költséghatékony videojáték-fejlesztő szoftver független játékkészítők számára.

Rövid áttekintés

  • Az átfogó szolgáltatásokat kínáló 3D szoftverrel valóra válthatja elképzeléseit a modellezés, animálás, megvilágítás és vizuális effektusok terén.
  • Professzionális 3D eszköz a független játékkészítők költségvetéséhez illő áron.

Használatalapú fizetéssel férhet hozzá a Maya legújabb verziójához alacsonyabb előzetes költségek mellett, személyes webes támogatással és a korábbi verziók használatának jogával. További információ.

Havi    

Éves    

Többéves (2 év)    

Többéves (3 év)    

Alakadási eszközkészlet

Alakkészítési munkafolyamat

NEX gyorsítású modellezési munkafolyamat

Poligon-összevonó eszköz

Él- és gyűrűhurkok

OpenSubdiv támogatás

Topológiaalapú szimmetriaeszközök

Körnegyed-rajzolási eszköz

Multi-Cut eszköz

Festés kiválasztása

Maya Paint Effects

Speciális UV-munkafolyamatok

3D integráció kiterítése

Több UV-készlet támogatása

Példányonkénti UV-készletek

3D textúrázó eszköz

Substance procedurális anyagtextúrák tára

2D és 3D procedurális textúrák

PSD-fájlok támogatása

Átviteli leképezések

Turtle mintázatkészítés

Időszerkesztő

Frissített gráfszerkesztő

Dopesheet-szerkesztő

HumanIK teljes testes animációs rendszer

Gyors váz

Váz párhuzamos kiértékelése

Korlátlan számú animációs fólia

2 animációs fólia

Set Driven Key eszköz

Szerkeszthető mozgásútvonalak

ATOM animációs fájlok mentése és betöltése

Pontkényszerek

Célkényszerek

Tájolási kényszerek

Szülőkényszerek

Oszlopvektorkényszerek

Léptékkényszerek

Geometriai kényszerek

Normális kényszerek

Érintő kényszerek

Mozgókép eszközkészlet    

3D típus

Továbbfejlesztett vektorgrafikai munkafolyamat

Delta Mush deformáló

Nem lineáris deformáló

Rácsdeformáló

Alaksimítási deformáló

Görbepont-deformáló

Textúradeformáló

Befoglalási deformáló

Geodéziai voxelek felületképezése

Hőtérkép felületképzése

Felületsúlyozások festése

Geometrialecserélési eszköz

Maya Muscle deformálási rendszer

Ráncdeformáló

Felületdeformáló

Alakadási deformáló

Finommódosítási deformáló

Csoportdeformáló

Rezgési deformáló

Görbedeformáló

Többkamerás elrendezési és kezelési eszközök

Klipszerkesztés a Sequencer lejátszási listájában

Zsírceruza

Arnold renderelő

Renderelési környezet

Vektorrenderelő

Hardveres renderelési ablak

Interaktív valósághű renderelő (IPR)

Toon Shader

Külső fejlesztő nézetablak-renderelőjének felülírása

Hypershade- és Visor-eszközök

ShaderFX

Színkezelés

Microsoft DirectX 11 támogatása

DX11 valós idejű árnyalási effektusok

HLSL ás CgFX támogatása

Bifrost procedurális effektusok platform

XGen Arbitrary Primitive Generator

Maya Fluid Effects

Maya Fur

Maya nHair

Maya nParticles

Maya nCloth

Merev és lágy testek dinamikája

Bullet Physics

MEL parancsfájlok

Python parancsfájlok

Egyéni beépülő modulok írása szoftverfejlesztői csomaggal

Egyéni Maya-objektumok létrehozása

Felhasználói felület testre szabása saját eszközökhöz

Microsoft .NET API támogatása

Külső fejlesztők beépülő moduljainak és eszközeinek betöltése

Egyéni objektumok és beépülő modulok írása a Maya C++ API használatával

Egyéni felhasználói felületi eszközök létrehozása a Qt fejlesztési keretrendszerrel

Viewport 2.0 API

Kapcsolódási lehetőségek a Stingray motorhoz

Exportálás – küldés a Unity szoftverbe

Exportálás – küldés az Unreal szoftverbe

Exportálás – küldés a Mudbox szoftverbe

Játékexportálási eszköz

Felhőintegráció

Csomópontszerkesztő

Fájlhivatkozás

Alembic-támogatás

Jelenet-összeállítási eszközök

Automatikus 3D kamerakövetés

Fájlútvonal-szerkesztő felhasználói felülete

Microsoft Windows

Mac OS X

Linux