• Magyarország

    Átirányítottuk a helyi webhely megfelelő oldalára, ahol a helyi árakat és promóciókat láthatja, és vásárolhat az online áruházban.

    Stay on our U.S. site

Keyboard ALT + g to toggle grid overlay

KÜLÖNLEGES AJÁNLAT

Még több szolgáltatás.
Még nagyobb hatékonyság.

Használja ki a kibővített előnyöket – és a különleges, kedvezményes árat –, amikor a Maintenance Plan követéséről előfizetésre tér át.

ok

Tekintse át az előfizetés előnyeit

Csatlakozzon ügyfeleink millióihoz, akik már élvezik az előfizetés nyújtotta előnyöket.

  • MARADJON NAPRAKÉSZ

    Saját ütemterve szerint érheti el a legújabb technológiákat és szolgáltatásokat.

     

  • OSSZA MEG A MUNKÁT

    A beépített megosztási képességeknek köszönhetően zökkenőmentesen működhet együtt másokkal.

  • KEZELJE A FELHASZNÁLÓKAT

    Egyszerűen kezelheti a felhasználókat, szoftvereket és frissítéseket – mindezt egy helyen.

  • VEGYE IGÉNYBE A TÁMOGATÁST

    Ha segítségre van szüksége, kérhet technikai támogatást online, illetve telefonos vagy csevegéses időpontot is egyeztethet egy műszaki szakemberrel.

Takarítson meg most, és a későbbiekben is kedvezményben részesülhet

A Maintenance Plan követésről előfizetésre váltó ügyfelek ezzel a különleges ajánlattal most és a későbbiekben is kedvezményben részesülnek mindaddig, amíg rendszeresen megújítják azt.*Az ajánlat csak a megújítási időszakban érvényes, és 2020. május 6-án véget ér.

  • Takarítson meg most

    Az előfizetésre váltás költsége alacsonyabb, mint ha megtartaná ugyanazon termék Maintenance Plan követését, és lényegesen alacsonyabb, mint egy új előfizetés ára.

     

    A 10 legfontosabb tudnivaló

  • Takarítson meg még többet

    Ha a befektetés legjobb megtérülése érdekében 3 éves időtartalmú* előfizetést választ, további 10%-ot is megtakaríthat.

     

    További információ

  • Részesüljön kedvezményekben 2028-ig

    Az előfizetésre váltáskor elérhető különleges megújítási díj 2028-ig legfeljebb 5%-kal emelkedik minden második évben.

     

    Részletek

ok

Ügyfeleink mondják

„Az elejétől fogva láthattuk az előnyöket. Az előfizetés nagyobb rugalmasságot biztosított számunkra. A legtöbb végfelhasználónk észre sem vette a változást – minden haladt tovább a szokásos medrében.”

—Kyle Nelson, az EIKON Consulting Group igazgatója

Gyakori kérdések

Tekintse meg a leggyakrabban felmerülő kérdésekre adott válaszokat.

  • Szükségem van internetkapcsolatra a szoftver használatához?

    Nincs. A kezdeti aktiválást követően szoftvere 30 napig lesz működőképes offline. Ekkor újra kell kapcsolódnia az előfizetés megerősítéséhez – 7 nappal előtte emlékeztetni fogjuk.

  • Miután átváltottam előfizetésre, minden alkalommal frissítenem kell majd az új kiadások megjelenésekor?

    Nem. Eldöntheti, hogy szeretné-e frissíteni szoftververzióját, és hogy ezt mikor szeretné megtenni.

  • Továbbra is használhatom a korábbi verziókat?

    Igen. A legtöbb esetben továbbra is használhatja a Maintenance Plan követés során letöltött és aktivált szoftververziókat. Ezek az előfizetés részévé válnak.

A különleges ajánlat 2020. május 6-ig érvényes. Kizárólag a Maintenance Plan követés megújítási időszaka alatt érhető el.

ok

Első lépésként Első lépésként

Nem ismeri a forgalmazót, vagy kérdései merültek fel az ajánlattal kapcsolatban? Csak töltse ki az alábbi űrlapot, és hamarosan kapcsolatba lépünk Önnel.

Call 1-833-570-2746 (toll-free) Monday through Friday, 7 am to 3 pm, Pacific time.

További kérdései merültek fel?

Vegye fel a kapcsolatot a forgalmazóval, hogy választ kapjon kérdéseire. Vagy olvassa el a Gyakori kérdéseket a részletes információkért.