Keyboard ALT + g to toggle grid overlay

AutoCAD LT 2016

Támogatási lehetőségek

A szoftverek beállításától a fejlett hibaelhárításig. Az Autodesk rugalmas támogatási ajánlatainak tervezésekor elsődleges szempont az ügyfelek igényeinek kielégítése. A három legfontosabb támogatási lehetőségről lejjebb olvashat:

„Up and Ready” támogatás

Miután regisztrálta Autodesk termékét, az Up & Ready támogatás segít konfigurálni a szoftvert, és biztosítja annak megfelelő működését. Nem szükséges hozzá szoftverkövetés. Az Up and Ready támogatás tartalma:

A TELEPÍTÉS ÉS A KONFIGURÁLÁS TÁMOGATÁSA

Támogatás és hibaelhárítás, amelyek segítenek konfigurálni a szoftvert, és biztosítják annak megfelelő működését. Telefonos segítség, amennyiben szükséges.

TUDÁSBÁZIS

Online tudásbázis oktatóanyagokkal, képzési videókkal és Autodesk technikai megoldásokkal, több nyelven.

KÖZÖSSÉGI FÓRUM

A kérdésekkel kapcsolatos kutatást és a megoldások keresését nagyban segíti a tapasztalt LT felhasználók online közössége. Ez a közösség minden LT felhasználó számára elérhető, függetlenül attól, hogy rendelkezik-e szoftverkövetéssel. Nincs várakozási idő. A hét minden napján napi 24 órában elérhető.

Basic Support

A Basic Support (Alapvető támogatás) segítségével átfogó megoldást kaphat bármilyen technikai problémára. Szoftverkövetéssel rendelkező felhasználóként az Ön egyedi bejelentkezése az Autodesk fórumra meg van jelölve, így 24 órás elsőbbségi választ kaphat a támogatási ügynököktől. Ezen kívül személyes online támogatást is kap. A Basic Support az Up & Ready Support minden szolgáltatását tartalmazza, KIEGÉSZÍTVE az alábbiakkal:

AZONNALI SEGÍTSÉGKÉRÉS A FÓRUMKÉRDÉSEKHEZ

Egy gombnyomással azonnal felterjesztheti a fórumkérdéseket, hogy választ kapjon az Autodesktől.

WEBES KÉPZÉSEK

Rendszeresen frissülő webes képzéseket érhet el a leggyakrabban előforduló problémákról.

SZEMÉLYES WEBES TÁMOGATÁS

Közvetlenül együttműködhet egy Autodesk támogatási ügynökkel, és naplózhatja a Subscription Center (portál) vagy a saját Autodesk-fiókja eseteit.

Advanced Support

Az Advanced Support (Bővített támogatás) révén elsőbbségi, személyes, globális telefonos támogatást kaphat vezető Autodesk támogatási ügynököktől, napi 24 órában, hetente öt napon keresztül. A szoftverkövetéssel elérhető Advanced Support gyors választ ad bármilyen technikai problémára. Az Advanced Support a Basic Support minden szolgáltatását tartalmazza, KIEGÉSZÍTVE az alábbiakkal:

A HÉT ÖT ÖT NAPJÁN 24 ÓRÁBAN ELÉRHETŐ KORLÁTLAN ELSŐBBSÉGI TELEFONOS TÁMOGATÁS

Korlátlan elsőbbségi telefonos támogatást érhet el angol nyelven napi 24 órában, hetente öt napon keresztül.

TELEFONOS TÁMOGATÁS HELYI NYELVEN

Telefonos támogatást vehet igénybe számos helyi nyelven a helyi nyitvatartási idő alatt.

KÖZVETLEN KAPCSOLATTARTÓ

Tíz felhasználói licencenként egy megnevezett közvetlen kapcsolattartó vehető igénybe (legalább két kapcsolattattó szükséges).

TÁVOLI ASZTALOS SEGÍTSÉGNYÚJTÁS

Ha gyakorlati segítségre van szüksége, a távoli asztal segítségével lehetővé teheti számunkra, hogy biztonságos hibaelhárítást hajtsunk végre a számítógépén.

API TÁMOGATÁS

Az alkalmazásprogramozási felülettel kapcsolatos műszaki problémák esetén felveheti a kapcsolatot az Autodesk fejlesztői támogatással.

 

Szeretne többet megtudni az Autodesk támogatási ajánlatairól?
See All Support Options

Autodesk, the Autodesk logo and AutoCAD LT are registered trademarks or trademarks of Autodesk, Inc., and/or its subsidiaries and/or affiliates in the USA and/or other countries. All other brand names, product names, or trademarks belong to their respective holders. Autodesk reserves the right to alter product and services offerings, and specifications and pricing at any time without notice, and is not responsible for typographical or graphical errors that may appear in this document. 2017 Autodesk, Inc. Minden jog fenntartva.