• Magyarország

    Átirányítottuk a helyi webhely megfelelő oldalára, ahol a helyi árakat és promóciókat láthatja, és vásárolhat az online áruházban.

    Stay on our U.S. site

Keyboard ALT + g to toggle grid overlay

Számíthat 30 napos visszatérítési szabályzatunkra

Pénz-visszafizetési garanciánknak köszönhetően kockázatmentesen kipróbálhatja Autodesk-szoftvereit. Próbálja ki 30 napig – ha nem tökéletesen elégedett, teljes egészében visszatérítjük 1 vagy 3 éves előfizetése árát.

Az Autodesk visszatérítési szabályzatának előnyei

  • Vásároljon kockázatmentesen

    A szoftverek kiválasztása lehet az egyik legfontosabb üzleti döntése. Ezért a vásárlás árát visszatérítjük, ha úgy gondolja, hogy szoftvereink nem felelnek meg igényeinek.

  • Vegye igénybe garanciánkat

    Nyugodtan rászánhatja az időt, hogy alaposan tesztelje Autodesk-szoftvereit. Pénzvisszafizetési garanciánk a vásárlást követő 30 napig érvényes.

  • Könnyen visszaküldheti

    Visszatérítést szeretne? Látogasson el az autodesk.com/returns oldalra, ossza meg rendelésének adatait, és 5–7 napon belül feldolgozzuk kérését.

    További információ

Miért érdemes az Autodesknél vásárolni?

Az Autodesk visszatérítési szabályzatával kapcsolatos gyakori kérdések

  • Hogyan törölhetem az előfizetési megrendelésemet?

    Az Autodesk-szoftverek közvetlenül az Autodesktől történő online előfizetésére vonatkozó megrendeléseket azonnal feldolgozzuk, és csak az Autodesk ügyfélszolgálatának megkeresésével vonhatók vissza. Ha úgy dönt, hogy nem kívánja többé használni vagy megőrizni az előfizetett szoftverekhez vagy szolgáltatásokhoz való hozzáférést, akkor az eredeti vásárlástól számított 30 napon belül fel kell vennie velünk a kapcsolatot, hogy lemondást kérjen, és visszatérítést igényelhessen.

  • Milyen gyorsan kapom meg a visszatérítést?

    Amint az Autodesk jóváhagyta és feldolgozta a visszatérítést (ez általában 5–7 munkanapot vesz igénybe), az összeget az Autodesk Account-fiókjában megadott fizetési módon térítjük vissza. Azzal kapcsolatban, hogy az összeg jóváírása mikor történik meg a számláján, kérjük, lépjen kapcsolatba a kártyát kibocsátó bankkal. A kapcsolódó szoftverekhez és szolgáltatásokhoz való hozzáférése megszűnik a visszatérítés feldolgozásakor.

  • Lemondhatom az automatikus megújítást?

    A szoftverek előfizetése automatikusan megújul, amikor a szerződés lejár, biztosítva ezzel az Autodesk-szoftverekhez való folyamatos hozzáférését. Az új előfizetési időszak díját az Autodesk Account-fiókjában jelzett megújítás dátumakor számoljuk fel. További információkért lásd: Az előfizetés lemondása.

    A megújítás dátuma előtt bármikor lemondhatja az automatikus megújítást, ehhez látogassa meg Autodesk Account-fiókját. Ekkor a megújítás dátumáig rendelkezni fog a szoftverek és a szolgáltatások hozzáférésével, de az új időtartam számlázása nem történik meg automatikusan. A szoftverekhez és a szolgáltatásokhoz való hozzáférése az előfizetés megújítási dátumán jár le.

  • Mi történik, ha egy forgalmazónál vásároltam?

    A külső értékesítőknél, például a kiskereskedőknél vagy a hivatalos Autodesk-forgalmazóknál fizetett vásárlási és megújítási díjak visszatérítési szabályzatai eladónként változhatnak. A visszatérítési szabályzattal kapcsolatos információkért, kérjük, forduljon közvetlenül az értékesítőhöz.

  • Hol kaphatok technikai támogatást?

    Az Ön számára legelőnyösebb módon érheti el a technikai támogatást – választhat, hogy telefonon, online csevegéssel, e-mailen vagy távoli asztalos segítségnyújtással szeretné-e megoldani a problémáit. Tekintse át az összes támogatási lehetőséget.