Kezébe veheti az irányítást az Autodesk Account-fiókban

Kezébe veheti az irányítást az Autodesk Account-fiókban (videó: 1:15 perc)

Autodesk-előfizetése kezeléséhez és testreszabásához elegendő csupán néhány kattintás. Az Autodesk Account-fiók önkiszolgáló lehetőségeket kínál, így bármikor módosíthatja a beállításokat.

Nincs aktuális előfizetése? Találja meg a szükséges terméket

Az Autodesk Account-fiók önkiszolgálási előnyei

  • Előfizetések szinkronizálása

    Összehangolhatja az előfizetés fizetési dátumait a költségvetés-készítés és a tervezés leegyszerűsítéséhez.

    Dátumok összehangolása

  • Skálázás az igényeinek megfelelően

    Szükség szerint munkahelyeket adhat hozzá az előfizetéseihez, és kihasználhatja az arányosított árazás előnyeit.

    Munkahelyek hozzáadása

  • Bármikor módosíthatja az időtartamot

    Állítsa be a következő megújítást úgy, hogy havi, éves vagy 3 éves időtartamra váltson.

    Időtartam módosítása

Gyakran ismétlődő kérdések

Az Autodesk Account-fiók önkiszolgáló kezelési funkciói nem minden országban érhetők el. Nem érhetők el a Maintenance Plan követéshez, a Digital Riveren keresztül feldolgozott termékekhez, a forgalmazón keresztül vásárolt termékekhez és a megszüntetett termékekhez sem.

Egyes termékek, például a Fusion, még nem rendelkeznek önkiszolgáló lehetőségekkel.

Ha ezek a beállítások nem láthatók az Autodesk Account-fiókban, vagy a gombok szürkén jelennek meg, az azt jelzi, hogy az önkiszolgáló lehetőségek jelenleg nem érhetők el.

Ha módosítani szeretné előfizetését, kérjük, lépjen kapcsolatba a támogatással.

Igen! Ha egy időtartamról egy másikra vált, továbbra is igénybe veheti a különleges automatikus megújítási díjszabást* – az új előfizetés árához képest általában 10%-os kedvezménnyel –, ha még a lejárat előtt megújítja előfizetését. Ha azonban úgy dönt, hogy hagyja lejárni előfizetését, és újat vásárol, körülbelül 10%-kal magasabb áron vásárolhatja meg. Pénzt takaríthat meg, ha folyamatos előfizetést vásárol ahelyett, hogy hagyná lejárni az előfizetést, és új előfizetést vásárolna. A megtakarítás akkor is megmarad, ha az Autodesk Account-fiókban új időtartamot választ.

Példa: 1 éves időtartamú Maya LT-előfizetéssel rendelkezik, amelyet évente 250 dollár/munkahely áron újíthat meg. Ha 3 éves időtartamra vált, a módosításkor 675 dollár/munkahely összeget kell fizetnie 3 évente. Ha hagyja lejárni az eredeti 1 éves előfizetést, és megvásárolja az új 3 éves előfizetést, 755 dollár/munkahely összeget kell fizetni 3 évente.

*A különleges megújítási árazás az Autodesk normál meghirdetett díjszabásán alapul (a vonatkozó adók nélkül), és a kedvezményekre, promóciókra és havi előfizetésekre nem vonatkozik. A megtakarítás mértéke a valutaárfolyam-ingadozás hatásának függvényében változhat.

Ha az időtartam módosításának lehetősége nem látható vagy szürkén jelenik meg, az önkiszolgáló időszak módosításai nem érhetők el ehhez az előfizetéshez az Autodesk Account-fiókban.

Ha módosítani szeretné előfizetését, kérjük, lépjen kapcsolatba a támogatással.

Több előfizetés fizetési dátumainak összehangolásához azonos időtartamú és azonos fizetési móddal rendelkező előfizetésnek kell lenniük. Módosíthatja az időtartamokat, és megváltoztathatja a fizetési módokat, hogy mind egyformák legyenek, majd folytathatja a fizetési dátumok egymáshoz igazításával.

Ha a Fizetési dátumok összehangolása lehetőség szürkén jelenik meg, az önkiszolgáló mód nem érhető el az előfizetésekhez.

Ha módosítani szeretné előfizetését, kérjük, lépjen kapcsolatba a támogatással.

Ez a szolgáltatás nem érhető el minden régióban. Ha a Munkahelyek hozzáadása lehetőség nem jelenik meg a fiókjában, előfordulhat, hogy előfizetése nem jogosult az önkiszolgáló munkahelykezelésre. Lépjen kapcsolatba a forgalmazójával, vagy vegye fel a kapcsolatot a támogatással segítségért.

Igen, bármikor hozzáadhat munkahelyeket a jogosult előfizetéséhez. A munkahely ára a meglévő előfizetés hátralévő ideje alapján lesz arányosítva. Az előfizetés következő megújítási időpontja alkalmával az összes munkahely megújul.

Az Ön számára legelőnyösebb módon érheti el a technikai támogatást – választhat, hogy telefonon, online csevegéssel, e-mailen vagy távoli asztalos segítségnyújtással szeretné-e megoldani a problémáit. Tekintse át az összes támogatási lehetőséget.

1A különleges megújítási díjszabás az Autodesk által ajánlott ajánlott kiskereskedelmi áron alapul (adók nélkül), és egyes termékekre, kedvezményekre, promóciókra és havi előfizetésekre nem vonatkozik. Kattintson ide a kizárt termékek listájához. A megtakarítás mértéke a valutaárfolyam-ingadozás hatásának függvényében változhat. Ha forgalmazón keresztül újítja meg előfizetését, változhat az ár, mivel az Autodesk-forgalmazók szabadon határozhatják meg saját áraikat.

Welcome ${RESELLERNAME} Customers

Please opt-in to receive reseller support

I agree that Autodesk may share my name and email address with ${RESELLERNAME} so that ${RESELLERNAME} may provide installation support and send me marketing communications.  I understand that the Reseller will be the party responsible for how this data will be used and managed.

Email is required Entered email is invalid.

${RESELLERNAME}