• Magyarország

    Átirányítottuk a helyi webhely megfelelő oldalára, ahol a helyi árakat és promóciókat láthatja, és vásárolhat az online áruházban.

    Stay on our U.S. site

Keyboard ALT + g to toggle grid overlay

Munkahely hozzáadása az előfizetéséhez

Ha közvetlenül az Autodesk webhelyéről vásárolt előfizetést, bármikor könnyedén hozzáadhat munkahelyeket az Autodesk Account-fiókjából. A lejárati dátumokat egyeztetjük az előfizetéssel, a költségeket pedig arányosítjuk.

A munkahelyek közvetlen hozzáadásának előnyei

  • Rugalmasság elősegítése

    Az önkiszolgáló megoldással bármikor hozzáadhat munkahelyeket előfizetéséhez az Autodesk Account-fiókjában, amikor csak szeretne.

  • Igazodás egyetlen megújítási dátumhoz

    A megújítások kiszámíthatósága és koordinálása érdekében az összes munkahelyet egyetlen megújítási dátumhoz igazíthatja.

  • Használja ki az arányosított árazás előnyeit

    Optimalizálhatja költségeit, ha csak akkor ad hozzá munkahelyeket, amikor szüksége van rájuk, az előfizetési időszak bármely időpontjában.

Munkahely hozzáadása az előfizetéséhez

Ha közvetlenül az Autodesk webhelyéről vásárolt előfizetést, bármikor könnyedén és biztonságosan adhat hozzá munkahelyeket egyenesen Autodesk Account-fiókjából*. Mutasd meg, hogyan

  • 1. lépés: Jelentkezzen be Autodesk Account-fiókjába

    Lépjen a Számlázás és megrendelések > Előfizetések részre, és válasszon egy terméket az előfizetés részleteinek megjelenítéséhez.

  • 2. lépés: Tetszés szerint bármennyi munkahelyet hozzáadhat

    Válassza a Munkahelyek hozzáadása lehetőséget, és jelezze, hány új munkahelyet szeretne megvásárolni.

  • 3. lépés: Áttekintés és fizetés

    Válassza a Folytatás lehetőséget a megrendelés áttekintéséhez és elküldéséhez.

*Megjegyzés: Ez a szolgáltatás csak a közvetlenül az Autodesk webhelyén keresztül, az Egyesült Államokban, Kanadában vagy Európában vásárolt termékekhez érhető el.

Segítségre van szüksége a meglévő előfizetések kezelésében?

Ha segítségre van szüksége a munkahelyek megvásárlásával, kezelésével vagy az alternatív fizetési lehetőségek, például a finanszírozás megismerésével kapcsolatban, forduljon értékesítési csapatunkhoz az 1-844-842-1674 számon

A munkahelyek hozzáadásával kapcsolatos gyakran ismétlődő kérdések

  • Hány munkahelyre van szükségem?

    Az előfizetéshez tartozó munkahelyek számának meg kell egyeznie a munkahelyekhez hozzárendelni kívánt felhasználók számával. A munkahelyhasználati jelentésekkel optimalizálhatja a munkakörök hozzárendelését, így a rendszergazdák figyelemmel követhetik, hogy mely felhasználók aktiválták a hozzájuk rendelt termékeket, és milyen gyakran használják azokat.

  • Bármikor hozzáadhatok munkahelyeket az előfizetésemhez?

    Igen, bármikor hozzáadhat munkahelyeket a jogosult előfizetéséhez. Az arányosítás a meglévő előfizetés hátralévő idejétől függ. Az előfizetés következő megújítási időpontja alkalmával az összes munkahely megújul.

  • Eltávolíthatok munkahelyet úgy, hogy a többit megtartom?

    A következő megújítási időszakig minden munkahely teljes érvényű marad, akkor pedig lejárnak, ha nem újítja meg őket. A lejárat előtt nem távolíthat el munkahelyet.

  • Hol kaphatok technikai támogatást?

    Az Ön számára legelőnyösebb módon érheti el a technikai támogatást – választhat, hogy telefonon, online csevegéssel, e-mailen vagy távoli asztalos segítségnyújtással szeretné-e megoldani a problémáit. Tekintse át az összes támogatási lehetőséget.