Keyboard ALT + g to toggle grid overlay
Ha közvetlenül az Autodesk webhelyéről vásárolt előfizetést, bármikor könnyedén hozzáadhat munkahelyeket az Autodesk Account-fiókjából. A lejárati dátumokat egyeztetjük az előfizetéssel, a költségeket pedig arányosítjuk.
Ha közvetlenül az Autodesk webhelyéről vásárolt előfizetést, bármikor könnyedén és biztonságosan adhat hozzá munkahelyeket egyenesen Autodesk Account-fiókjából*. Mutasd meg, hogyan
*Megjegyzés: Ez a szolgáltatás csak a közvetlenül az Autodesk webhelyén keresztül, az Egyesült Államokban, Kanadában vagy Európában vásárolt termékekhez érhető el.
Ha segítségre van szüksége a munkahelyek megvásárlásával, kezelésével vagy az alternatív fizetési lehetőségek, például a finanszírozás megismerésével kapcsolatban, forduljon értékesítési csapatunkhoz az 1-844-842-1674 számon
Hány munkahelyre van szükségem? |
Az előfizetéshez tartozó munkahelyek számának meg kell egyeznie a munkahelyekhez hozzárendelni kívánt felhasználók számával. A munkahelyhasználati jelentésekkel optimalizálhatja a munkakörök hozzárendelését, így a rendszergazdák figyelemmel követhetik, hogy mely felhasználók aktiválták a hozzájuk rendelt termékeket, és milyen gyakran használják azokat.
Bármikor hozzáadhatok munkahelyeket az előfizetésemhez? |
Igen, bármikor hozzáadhat munkahelyeket a jogosult előfizetéséhez. Az arányosítás a meglévő előfizetés hátralévő idejétől függ. Az előfizetés következő megújítási időpontja alkalmával az összes munkahely megújul.
Eltávolíthatok munkahelyet úgy, hogy a többit megtartom? |
A következő megújítási időszakig minden munkahely teljes érvényű marad, akkor pedig lejárnak, ha nem újítja meg őket. A lejárat előtt nem távolíthat el munkahelyet.
Hol kaphatok technikai támogatást? |
Az Ön számára legelőnyösebb módon érheti el a technikai támogatást – választhat, hogy telefonon, online csevegéssel, e-mailen vagy távoli asztalos segítségnyújtással szeretné-e megoldani a problémáit. Tekintse át az összes támogatási lehetőséget.